The Best Of Korean Male Star

salam

hai guys,,,
sebagaimana yang korang maklum, demam KPOP sedang melanda bukan saja di negara kita tapi satu dunia.,,,
tgk la cmner MBLAQ menguasai Amerika Selatan, Wonder Girls di Hollywood, Girls Generation di Asia, Super Junior di Eropah. kalo kat Malaysia ni paling popular BEAST n Super Junior.
kenapa diorg ni laku sangat??
because of THEIR MUSIC, Their DANCE, THEIR IMEJ, THEIR LOOK.
aku xde la minat sgt tp aku peminat setia FT ISLAND..and diorg bukan dance group... ahli2 nya ialah 
Choi Jong Hun (leader, guitar and keyboard), Lee Hongki (lead vocals), Lee Jae Jin (bass and vocals), Song Seung Hyun (guitar and vocals), and Choi Min Hwan (drums)

tp based pemerhatian aku yang xde maknenye ni...aku dpt list kan lah beberapa yang terbaik.. ni just pandangan aku je..
silakan...
The Most Beautiful Man.

Kim JaeJoong or HERO (JYJ/former TVXQ)
Dia ni memng terbukti la ketampanan nya sbb die tlh diundi sebagai The Most Hondsome Man in Asia oleh salah sebuah website di China. Dia ni sangat la popular sbb suara dia pon bolehla tahan. tarian dia pon ok. Ranking no 2 ialah KIM HEECHUL!!!!!


The Most Powerful Voice

Xiah Junsu (JYJ/ former TVXQ))
Xiah memang mempunyai vokal yang dinamik, suara merdu dan orang2 seni kata ANGELIC voice. Aku mula perasan keunggulan suara die ni time die perform lagu "you are so beautiful" OST drama scent of woman. tp memmg die slalu di vote sbg suara paling sedap la..korang try klik kat cni time die nyanyi ngan JYJ. tp aku tetap suke HK!


The Best Dancer

Yunho Uknow (TVXQ)
serius, kalo korang tgk video kt cni..cer klik sini
mmg terbukti la. he really has the move... aku mmg respect la kt die... ranking no.2 EunHyuk Super Junior


Best Smiley Eyes 

Lee Hong Ki (FT ISLAND)
hehehe. dikenali dgn nama Hong Star. dia adalah artis korea pertama yang aku minat. semuanya sbb aku tertgk citer You're Beautiful. Die nyanyi dlm drama tu..start tu mmg aku slalu follow die la...and lg pon aku x suke sgt dance group ni...band yang main instrument la baru macho..kan?? Mata dia mmg cantik. suara sgt powerful... cer korang klik kat cni...


Most Perfect Group

Super Junior
Suju mmng diiktiraf sbg Boy Band paling berjaya di dunia skung ni.. kalo ikut kan trend kt industri hiburan Korea, diorg ni kire veteran la..tp diorg lah hallayu leader. aku pon mint gak group ni terutama skali Heechul yang pelik itu..:). Penah cipta rekod sbg group y mpunyai paling ramai ahli 13 org, peminat diorg mmg satu dunia...Diorg kumpulan yang lengkap:
Suara yang sedap : Ryeowook, Kyuhyun, Yesung, Leeteuk (leader), Kangin
Tarian yang mengasyikan: EunhyukDonghaeShindong, Han Geng, Sung Min
Muka yang handsome: Heechul, Siwon, Kibum
 check la video ni.klik sini...semart!!!!
2nd ranking id BigBang


Most Talented Artist

Jang Geun Suk
Dia lah pelakon, penyanyi, boleh bermain instrumen muzik, model, MC. Debut sbg seorg pelakon kanak2, populariti dia shoot mcm roket..sngt popular kat Asia. kalo korang tgk citer You're Beautiful...ni la hero nye..
2nd is Lee Seung Gi.


Fashion Trendsetter

G Dragon (Bing Bang)
Dia ni mmg terbukti la sbg ikon fashion kt korea. pada aku fashion yang die pakai semua menjadi ikutan peminat2 n pengikut fesyen. die penah diundi sbg most fashionable artist di Korea... cer korang klik cni,, video die nyanyi cover This Love..best gile



Most Charismatic Leader

Leeteuk (Super Junior)
Dia ni leader of the leader..means SUJU kan leader of hallayu wave...so, die leader SUJU...kan? 
selalunye kalo ade ape2 isu berkaitan SUJU, memng dia la yang jawab n die sgt take care ahli2 kumpulan die (news ckp la kan). n die kalo senyum nampak sweet sgt.. 
2nd is Jo Kwon (2AM)


Best Body

Choi Siwon (Super Junior)
ni memng lah.. body berketul2, 6pack. eee geli...hahhaha..
tp mmg best body die dpt r. muka pon handsome. baru-baru ni die berlakon dlm Poseidon, die buka baju..mesti ramai yang nak tgk drama tu sbb die..
2nd ranking is Taecyon (2PM)

oklah, ni je stakat ni. ni pndangan aku je.. mesti ade y ckp aku ni cam teenage je nak berkpop ni.. xcuseme, teenage lag keh.... hahah



salam
kerist3rbang
14 Oktober 2011
3.07 petang

No comments:

Post a Comment