GEMUK

Gemuk!!adeh..fasa y sgt payah nk dilalui..slalu diherdik..dihina..diperli..djadikan bahan mainan..BOSAN la dgn sume ni..





setiap kali nk timbang berat...cam pic kt atas ni ha..tkot je..
bnyk kali dah diet..tp x penah nk bjaya..kene kuatkan semangat nih!!




berjoging pon x selalu...aseyyyh...nk taw mknan kegemaran aku??


penah gak aku jd cm ni..
sekarang ni...aku cuba lg!!!...xsanggup dah ni...sjak aku habis zaman universiti...berat menjadi...my new target??

Doakan aku berjaya...







salam
kerist3rbang
6.51 pm
10 November 2010

6 comments:

  1. do da best sweetheart!!! u can do it!!!~

    ReplyDelete
  2. arghhh..payah tol!kene kawal nafsu makan...n bsenam selalu!!deyyyyy

    ReplyDelete
  3. pengorbanan tu cik... mana ada benda yg senang... huhu

    try baca entri ni... kawan kte punya... mayb boleh membantu. xperlu eksesais berat2...

    http://amalini.blogspot.com/2010/10/124kg-more-to-go.html

    ReplyDelete
  4. hehe member cik l.r ke?

    good luck awak! jum sama2 berusaha. saya pon tgh berusaha keras nih huhu.. so far penurunan mmg x byk. seminggu lam 0.5kg-1kg jek hhuhu.. tp okla, org kata xleh turun dengan mendadak. x elok. yg penting turun n maintain kan. good luck!!! :)

    ReplyDelete
  5. L.R: betull sedang mcube...sikit2...nafsu makn ni y susah nk kontrol..almaklum lah...kt cni..rmai sgt y baik ati blanje mkn

    alwani: yippi...sedang mcube..kebetulan taun dpn bln 6 ade kene naik gnung kt indonesia..so, kene fit!!!same2 la kite mcube

    ReplyDelete
  6. i suggest tgk blog ni:
    http://www.taknakgemuk.com/

    ReplyDelete