A Stalker

Assalammualaikum..hai..

Amacam puasa korang? ade yang semput? gastrik ke? hihi... Aku setakat ni alhamdulillah..penuh, sempurna. minta2 Allah terima puasa aku.

Pagi2 ni aku nak cerita pasal stalker. korang ade stalker? atau korang sendiri adalah stalker...hahaha
Kolo ikut kamus En.Wikipedia, STALKER is someone engages STALKING. Kalo ikut En.Google, STALKING ialah KETENTERAMAN dan UGUTAN. Fuyoo... kalo ikut pahaman aku..STALKER ni psiko.

"woi, tengok ape tu?"

 Kalau dulu stalker ni akan follow je kemana orang yang dia target pergi, skung ni kat laman sosial cam Facebook, Twitter, Friendster (ade org gune lg ke) takpon blog, orang boleh follow gak. Follower tak salh kalau setakat nak buka photo album atau baca post2 yang lama. Tapi, kengkadang niat murni nak follow just for friendship akan disalah erti. tp Kalau dah constantly komen pelik2, msg2 ngengada, tak psiko namenye?


Aku pon kengkadang ade gak buka fb org y aku suke tp xde lak sampai nak stalking2. Aku tak paham la, kenapa la di bulan yang baik ni ade lagi orang buat kerja2 macam ni. Kalo aku dah kata tak suka..merimaskan..ape lg?.. nak aku sumpah jadi mcm ni.. 



muahahahha... its kinda scary dowh.. so, for all the hardcore stalkers outhere, ape motif korang sebenarnya? nak menakut-nakutkan orang? bak kate kawan aku.. "biarla..org x cukup kasih sayang". nak biarkan pon x boleh since dah melarat sampai nak msg2 aku segala.. aku dah syak seseorg tp biarkan dulu.. malas nak ambil tahu. Aku wat entri ni pon nak ko bace je...

salam
kerist3rbang
23 Julai 2012
6.15 am

No comments:

Post a Comment