KaD RayEEE

kad raya adlah intrepretasi seseorg thdp hari raya dan luahn hati kpd seseorg y amt dhargai..
aku ingt lagi time kwn baik aku dlu, ajak aku bli kad raya untuk balak dier..besar gler kad tu n siap ader lagu raya lagi n ucpn i love u..harganya RM50.00..


namun, adkah kad raya releven skg..thun lepas aku hantar sms je kt kwn2 aku, ader gak kwn2 virtual aku hantr e-card.. konvensional kad , aku hantar cuma untuk family aku n family bf aku (dh jd x skng)..huh


so, skng ni ader ke org stil anta konventional kad raya?? bila imbas kembali antara kad raya y aku ingt smpi skng ialah dr penyanyi kesygn aku..ctnurhaliza..ape y biasa dtulis pd kad raya????
biasanya, ucapan hari raya, pohon ampun maaf, jemput dtg beraya, mintak duit raya, tnye puasa penuh x, moga pershabtan bpjgn,...



No comments:

Post a Comment