Kasih yang Suci by Meen Zulaikha



ha!! korang mesti dok carik novel kt atas ni kan?? hahaha..kebanyakkan book store dah sold out dah...
mmng payah nk carik....
aku x la carik novel ni cume ade beberape kenalan yang mencari novel ni...


asal ha tetibe semua org nk crik???ni pasal citter...


NORA ELENA ...
citer TV3 slot Akasia...
Lakonan mantap dari Hero Hansome Loreal, Aaron Aziz n Gadis Comel Enchanteur, Siti Saleha..
aku x brape nk follow cite ni tp taza, officemate aku tu follow sungguh citer ni n Hazirah Abdul RAhman pon gile2 follow lah...


so, aku pon amek keputusan tgk kt youtube citer ni dr episod 1 - episod 16..mmg tangkat cintan la dgn Seth Tan...romantik habis....dan aku pun eager nak tahu citer sebenar a.k.a novel die....


tanye kat Cik Da y memang terkenal sbg pengumpul n peminat novel2 ni..tp die pon xde....haih....
so, kpd sesape y rase nk dapatkan novel ni beserta tandatangan penulis nye, boleh la masuk klik sini..meen zulkaikha.....


aku malas nak tgk kt tv..so, kalo ade mase aku masuk TONTON la utk tgk sambungan citer ni....


aku pn bukan la peminat novel sgt...kalo bkn happy ending...i'm sorry la nak bace....same dgn drama atau filem atau seangkatan dengannya....biarla banyk dugaan atau masalah y teruk2 tp kalo lastnye cam x happy ending...aku xmo tgk...hahahha


p/s: lagu lagu citer nora elena pon boley layan gak...paling suke lagu sofaz tu..comel ah...




\
salam
kerist3rbang
14 Jun 2011
8.20 pagi

No comments:

Post a Comment