sisipan dr MEDAN

hai kawan2...
akhirnya aku pulang ke tanah air ku y dicintai...
9 hri di negara org..bnyk cerita, pengalaman, pelajaran dpt aku kutip..
bgaimana survival org d MEDAN meneruskn hidup, budaya mereka y unik dan kawan2 bru y aku knali...
bagaimana perselisihan faham dpt dlupakan dgn ucapan maaf n bagaimana y dbenci menjadi y dsayangi..
huhu..
aku akn ceritakn dr hari petama smpai hari terakhir detik2 aku d MEDAN..nant aku akn postkn d kerist3rbang. rasenyew tudungsajibiru, sanggedembai, lonelyHunter n Tremendoussoul pon akn cter gak nant..tp ini version aku...dr isi hati aku...ucapan terima kasih kpd MyREDS n GPMS krna mberi pluang untk aku bsma2 pg ke MEDAN..sumpah aku katakn... memng best!!!!
kt cni aku titipkn sdkit pic2 y aku amik guna hp aku...
tunggu artikel aku y akun menyusul selepas ni...


ni gambar pemandangan d danau toba..cantik tempat ni..nant aku try postkn view danau toba dr atas gunung..korang akan rase betapa habatnya ciptaan ALLAH ni..


ni adalah pemandangan d kota medan..kenderaaan warna merah tu la namenye angkot kota...triller dler naik bende nih..

ni pic aku n nad d danau toba

sang gedembai bersama tudungsajibiru melaram dgn persalinan draja


ni plak pic sebelum n selepas kami redah hujan balik dr shoping!!!!!

salam,
kerist3rbang,
9.40 am
02 march 2009

3 comments:

  1. hoho...busuk glew pic aku!
    delete pls..nnt saham aku lagi jatuh kok..
    haha~
    btw!
    thanks medan and usu for the great memories..
    special thanks to MYREDS and GPMS..for the golden opportunity!!

    ReplyDelete
  2. x delete pun memang saham ko dh jatuh.. hahaha...

    ReplyDelete
  3. ahaks.
    menarik...

    jatuh ke sahaM?
    jgn risau...

    ReplyDelete