I'm Back!!!!

I'm back!!!!
yeah...
lame dah x menulis kt blog kesayangan ni...
hari ni aku gagahkan diri gak menulis di sini sbb sayang aku xnak la kerist3rbang mati kejung xde pape post...

ade beberapa sebab sebenarnya kenapa aku stop menulis seketika. antaranya...

1. bz y melampau pd bulan mac n april....
2. walupon ade mase sket y boleh la aku senang lenang..tp idea untuk menulis xde...haih..puas dah aku try...
3. xde gadget nk menulis...PC kt umah ade 1 je..berebut nanti dgn sepupu...nk tulis kt hp cam x puas je sbb screen kecik!!!
4. malas..y ni mmg penyakit biase y melanda
5. rendah diri..suka sebenarnya tgk blog2 org y ramai visitors...so, rase cm down je bile tgk blog sndri visitor xde,..haih..

jd aku dpt la rumuskan...yang di atas ni semua ALASAN!!!!....kalu nk seribu daya...kalo xmo..mcm2 alasan bg...

doakan aku akan terus konsisten dlm penulisan blog ni..yeah!!peace


pic atas ni pic aku ngan ofismate g bercuti di sabah..hurm..mayb next post aku akan highlightkan citer ni..seronok sgt n best g sabah..

ok...

salam
kerist3rbang
27 Mei 2011
05.20 pm

No comments:

Post a Comment