Citer Hari Ini

Assalammualaikum...
bersawang lagi blog ni.. dek kesibukan yang tak sangat and kekurangan idea ape aku nak tulis. well, akhir-akhir ni hidup aku ok je.. masalah utama macam biasa la. xyah aku nak tulis lagi.

Akhir-akhir ni aku banyk dapt jemputan kenduri kawin. tak kurang juga majlis pertunangan. tak pun majlis cukur jambul anak kawan-kawan aku. and i admit serius jeles. lagi-lagi adik perempuan kesayangan aku, mira dah bertunang dan bakal menjadi bini orang bulan Disember ini.

Kalau aku cakap aku tak kisah memang la tak betul. kisah la sikit-sikit sebab dah ramai sangat lak yang tanya. Neway untuk kawan-kawan aku, Selamat Pengantin Baru, semoga kekal ke akhir hayat. Tahniah la...

Doakan la aku lak akan ikut jejak langkah korang..
amin..

salam,
kerist3rbang
30 Mei 2012
1.31 pm

2 comments:

  1. langkah bendul le nama nye 2..eheheheh(jangan mareh)..
    bukan rezeki lagi lah 2 nak berumah tangga..

    ReplyDelete