my Law of Attraction...

hai...
lame x menulis d blog ni...
maklumlah..bz sket dtmbah dgn tiada kemudhan internet skrng..lagi2 Hp Sony Ericson K660i kesyangan aku da hilang...patah tngan n kaki...hihiih..
neway kesempatn y ada aku postkn somethin wlaupon xde mood..
hihihi. sbnrnye xde idea nk upload post ape...xmcm kwan blogger tudungsajibiru n plastiksampah y sentiase ade somthin utk dpostkn..
just wanna share somethin about my dreams...

..as some my frens noe...tis is my dream car..HONDA Civic Type-R.. tp, sblum bli ni...kete MyVi mjadi pilihan...

ni plak menandakn aku nye graduation nnti..hurm, rse cm x caya lak aku nk grad..tp, aku x puas hati dgn result aku.,.hurm but..my dream is to graduate until PhD level.

strusnya, dream aku adalah nk wat bungee jumping..huhu...menakutkn kn?? aku pernah batalkan dream ni skjap slpas aku tgk video org wt bungee but lastnye kpala die kne ngap nagn buaye...hihi..tp, pas2 aku on blik dream ni coz i will b regret if aku x wat..
ni..korng paham2 la..hihihii

tis is my dream house..bkn utk aku taw..tp utk family aku..mak ayah aku kt kg...mungkin bkn la sebijik cm ni..tp, lbih kurang la... sbnarnye ini adalah impian pertama aku...dpt y ni...y lain no hal la...huhu...
ni lak impian semua umat Islam..aku pon...dgn family aku...Amin...


y ni lak impian zaman kanak2 dlu..ceh!!! nk jdik tukang masak..n aku pilih French Crussine..bkn ape, mskan melayu da terer dah...hihihi try r mskn omputih lak

so, kte tgk je la sme ade aku akn cpai ape y aku nk tp.. bak kata org bijak pandai "segala perkara y kita fikirkan dgn sepenuh perhatian , tenaga da n fikiran akan datang dalam kehidupan kita"..so, pastikan yakin dalam hati, dgn ucapan kata2 dan buktikan dgn tindakan..pasti BERJAYA!!

salam,
kerist3rbang,
16 Julai 2009,
2.22 pm

No comments:

Post a Comment