Aku Benci Dadah!!!!!!

aku sempat mampir ke laman web PEMADAM(Persatuan Mencegah Dadah Malaysia).
aku try cari statistik penagih yang ada dmalaysia..dan ini y aku dpt..

98% penagih adalah lelaki
2% penagih adalah perempuan
manakala
68% penagih dr bangsa melayu
16% penagih dr bangsa cina
10% penagih dr bangsa india
6% lain2..

mest korang nk tau knape tetibe aku post pasal penagih dadah ni???sebab aku benci sgt kat dadah n aku juga adlah ahli PEMADAM...
tgk la ape nak jadi dgn anak muda zaman skrng..
smpai orng y aku prnah syg dlu pon adlh antra y tlibt...
tp aku x slhkn dia..nsib baek dia sedar awal...
so, sesiapa y bru nk tlbt dgn dadah..plz hentikn la sblum tlambt
dadah buat hidup korang xder makna n sengsara....
dadah buat korang hilang insan y korang syg...
kalo x syg diri..syg la kat family n org y amik berat pasal diri..
jgn smpai bila semua dah x nk amik tau pasal dri korng n dadah pon dh jd mkanan ruji...
bru nk menyesal...
susah....

salam
kerust3rbang
10 0ctober 2008
6.30 pm

No comments:

Post a Comment